Kernwaarden

Een andere aanpak, een ander concept?

Hendriks Hoteldiensten onderscheidt zich met een concept dat een ‘eigen gezicht’ geeft.

De dienstverlenende instelling van onze medewerkers wordt als bijzonder prettig in de omgang ervaren. Op bescheiden wijze begeven wij ons door het hotel en zorgen ervoor dat de gasten zo min mogelijk merken van onze aanwezigheid.

De gedegen opleiding die alle nieuwe medewerkers krijgen, nadat zij door een intensieve en strenge sollicitatieprocedure zijn gekomen. In deze opleiding wordt hen geleerd oog te hebben voor die details, die maken dat elke gast een kamer als brandschoon ervaart.

De begeleiding na de opleiding om ervoor te zorgen dat de lat hoog blijft liggen. Dat kost ons geen moeite, want wij zijn trots op ons werk, hebben liefde voor het vak en bouwen steeds meer routine op.

De goede teamgeest. Wat er ook voor nodig is om de klus te klaren, wij kunnen op elkaar bouwen, helpen elkaar en hebben bovendien plezier met elkaar.

Werken onder grote tijdsdruk is vanzelfsprekend want gasten willen zo snel mogelijk een schone kamer betrekken. Hard werken met behoud van kwaliteit, dat is de uitdaging die wij graag aangaan.

Kwaliteitscontrole als vanzelfsprekende stap in het proces. Iedere kamer wordt door een hoofd huishouding eerst gecontroleerd en daarna vrijgegeven. Onze medewerkers ervaren dit niet als controle, maar als een essentiƫle schakel in het leveren van kwaliteit.

Niet onbelangrijk: het zijn leuke en prettige mensen die met u samenwerken. Wij hebben een positieve instelling en worden graag gezien door onze opdrachtgevers.