Organisatie

Ook bij het maken van (contract) afspraken wordt Hendriks Hoteldiensten als een prettige en betrouwbare gesprekspartner ervaren, op grond van:

  • Jarenlange ervaring in de branche en ons inlevingsvermogen, waardoor we goed met opdrachtgevers kunnen meedenken. De schoonmaak is slechts één van de vele facetten van het managen van een hotel of hotelketen. We anticiperen op de logistiek van het schoonmaakproces ter plekke en trachten deze te optimaliseren.
  • Er wordt gewerkt vanuit een goed doordacht schoonmaakplan, waarbij het gehele traject in samenwerking met de hoteldirecteur wordt opgesteld. De taakverdeling en tijdsinschatting zijn voor alle betrokkenen duidelijk.
  • De implementatie daarna is volledig onze verantwoordelijkheid. Daar heeft de opdrachtgever geen omkijken meer naar, wat als bijzonder prettig wordt ervaren.
  • Kostenbesparing door het uitbesteden van de schoonmaakdiensten. Wij vangen pieken en dalen in de bezettingsgraad van het hotel op en zorgen voor een transparant en volgbaar registratie- en rapportagesysteem. De opdrachtgever komt dus niet voor (financiële) verrassingen te staan!
  • Een goede prijs-kwaliteitsverhouding, oftewel ‘waar voor uw geld’. We verzorgen voor elk budget schoonmaakdiensten, al is er wel een ondergrens waarin we meegaan, wil kwaliteit gewaarborgd blijven.
  • Korte communicatielijnen, waardoor we snel kunnen inspelen op vragen en behoeften, ook voor spoedeisende situaties.

Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar.